Forumindex WW4WD Forum
BACK TO MAINPAGE

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Tråkigt!!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> General/allmänt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
mickesthlm

Registreringsdatum: 18 februari 2008

InläggPostat: fre jan 30, 2009 9:53 pm    Rubrik: TrÃ¥kigt!! Svara med citat

Sist jag och kompisen var och körde i Rimbo, den 8:e Nov, så hjälpte vi en Medelålders man i en vit Cherokee XJ med automatlåde olja, då en slang till oljekylaren hade lossnat mitt ute i skogen för honom, jag hade en oöppnad Valvoline DexronIII och polaren ca en halvliter okänd ATF, killen fick kompisens nummer så att vi skulle kunna hjälpa honom om han inte klarade sig ut ur skogen, men han messade att han klarat sig och tackade.......kanon. Very Happy Sen dess har jag inte sett röken av någon olja Evil or Very Mad , visst jag överlever väl det, men nästa gång någon okänd behöver hjälp så kommer man ju tveka om det är värt besväret och det är ju så synd för nästa gång kan det ju vara jag som behöver hjälp och då hoppas jag att folk törs lita på att jag återbördar den hjälp jag får. Confused
Cheyenne

Registreringsdatum: 09 december 2006

InläggPostat: fre jan 30, 2009 10:02 pm    Rubrik: Svara med citat

Tyvärr finns det en del människor som inte bryr sej om sådana saker,tycker också man ska försöka göra rätt för sej även om kostnaden inte är så stor.

/Glenn.
Användarens profil Skicka personligt meddelande
mickesthlm

InläggPostat: fre jan 30, 2009 10:29 pm    Rubrik: Svara med citat

Nä visst, jag har råd med nån hundring eller vad den nu kostar typ 130, men det stör mig, fick jag olja för 200 spänn av några hjälpsamma själar skulle jag åtminstonde erbjuda mig att ersätta. Rolling Eyes
tobbebobbe

Registreringsdatum: 12 december 2004

InläggPostat: fre jan 30, 2009 10:55 pm    Rubrik: Svara med citat

Lånar man ut 1 liter i ett trängt läge borde man få 2 liter tillbaka Twisted Evil

Men den vita Cherokeen har nog rullat där ett par gånger sen dess tror jag, får snacka om det med alla i en vit Cherokee.

Men vi kan utesluta Kjelle och PelleC för dem var det inte Very Happy
mickesthlm

InläggPostat: lör jan 31, 2009 9:26 pm    Rubrik: Svara med citat

Nu har jag av reagerat mig och nej det var ingen av dom som man känner igen, jag tror att det var hans första gång då i November och jag tänker inte jaga efter honom eller känna något agg, det finns ju en liten möjlighet att han har trott att vi skall springa på varandra i Rimbo, men jag minns inte längre hur han såg ut. Nä nu glömmer jag det här och tänker på alla trevliga upplevelser i stället. Very Happy Very Happy
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> General/allmänt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet